Pàgines

dimecres, 4 de juliol del 2007

VI(r)US primera part

Per fi ens hem decidit a penjar les imatges del Pont del Petroli: aquí teniu les primeres que corresponen a les presentacions del llibre VI(r)US a Badalona, Girona i Barcelona (perdoneu la qualitat d'alguna imatge).



Joan Puche i Paco Fanés presentant l’exposició i el llibre VI(r)US a la sala A Punt (avui galeria Badiu 92) de Badalona el 16 de novembre de 2005 (ja ha plogut...)


Moment de la presentació


Díptic de l'exposició amb obra de Ràfols Casamada


Paco Fanés, Lluís Vilaseca i JM Calleja en un moment de la presentació a la Llibreria (Girona) el 21 de desembre de 2005


Al tren de tornada cap a casa



Poema de Lluís Vilaseca recitat durant la presentació


Acció de Gustavo Vega en la presentació a la galeria H2O de Barcelona el 10 de gener de 2006


Gustavo Vega i Marga Iglesias


A primer pla el crític d'art Arnau Puig


La pintora Anet Duncan i la poeta M.Angels Ballbé


Un altre moment de l’acte

2 comentaris:

el blog de l'o.r.i.n.a.l.. ha dit...

benvinguts a la blogosfèria!
salut i endavant!

Montserrat Rubio Lobato ha dit...

Gràcies per l'enviar-me el link del vostre blog

M'agrada estar al dia de les vostres aventures, encara que sigui per la xarxa...

Si us ve de gust, passar-vos pel meu myspace, és la versió mes personal i alternativa de la meva pagina web, a on acostumo actualitzar la meva obra mes recent i el meu experiments amb cinema i vídeo!

myspace.com/montserratrubio

Una abraçada molt forta.

Montse Rubio